My Videos

Monday, 17 May 2010

Teacher's Day

17 May 2010
Celebrated teacher's day today!
Have tons of fun ;D
5B performed!! Cool!~
xxxxxxxxxx
Terima Kasih Cikgu~!!

"Kau bagaikan keluarga saya, dari dulu..
Kau bagaikan pendorong saya, selamanya..
Bila kita berpisah, jumpalah lagi,
Janganlah merenggang hubungan ini,
Kita bagaikan kawan, haruslah bersama....

Kami bagaikan jiwa anda, bila masa pun,
Bila kau menghadapi cabaran, jumpalah ku..
Dalam saat tersedih, saat gembira,
Kami akan berada bersama mu,
Kita bagaikan kawan, haruslah bersama.......

Sudah lima tahun kita, telah bersama,
Ingin saya berkata,
Terima kasih kerana, berdiri di tepi,
Saya setiap masa..
Saya amat menyayangi, segala memori yang kita lalui...
TERIMA KASIH, CIKGU~! "
^^
Rekacipta: Natasha & Thiba
Hak: 5 BIJAKSANA (2010)
xxxxxxxxxx


My message to beloved teacher, Encik Maulud =)
My little heart xD


okay..stop reading already...very geli LOL awkward.. cant believe i wrote such thing... . .


xoxJuliannaxox

No comments:

Post a Comment