My Videos

Wednesday, 6 August 2014

我会再想你

我会再想你 (Acoustic) by Kimberley陳芳語
I just can't. I just had to share this.
And i think it deserves more attention!
Loving this acoustic version soso much! Full of emotions, beautifully sing T.T 
The melody...so slow, so emo :( So touching (╥﹏╥) almost shed tears listening to it 
Repeat, repeat and repeat. Gonna memorize all the lyrics and keep listening to it until i hate it! :')
whichidontthinkiwill
Kayyy fine fine..maybe it's just me zzzzz...but do check it out yo! ;D


Lyrics (acoustic version) :

当你说你不再想念
轻轻把我手推开
我闭上眼睛幻想
我们还能相爱
收走你的外套
藏起心中的遗憾
告诉自己别再烦 oh~

还想要以为在你的身边
感受生活的喜悦
寂寞太直接
冲击每一个夜
好想再回到从前

我会再想你
当幸福慢慢散去
当天空飘着零星的雨
你的爱 你的爱
多希望他会离去

当你说你不再想念
轻轻把我手推开
我闭上眼睛幻想
我们还能相爱
收走你的外套
藏起心中的遗憾
告诉自己别再烦 oh~

还想要以为在你的身边
感受生活的喜悦
寂寞太直接
冲击每一个夜
好想再回到从前

我会再想你
当星星慢慢散去
当天空飘着零星的雨
你的爱 你的爱
多希望他会离去

不管别人会说些什么
我自己知道就好
如果故事里没有了你
我会一直好想你

我会再想你
当星星慢慢散去
想你 想你 一直好想你 oh baby

我会再想你
当体温慢慢失去
当天空飘着零星的雨
你的爱 你的爱
多希望他会离去


♔JuliannaC.♔

No comments:

Post a Comment