My Videos

Sunday, 25 October 2015

RANDOM | [Our Times] 我的少女时代

♪♪ 原來你是我最想留住的幸運
原來我們和愛情曾經靠得那麼近 ♪~ 
小幸運 by 田馥甄

Such a hit song with meaningful lyrics~
 Repeat and repeat, playing non-stop in my head everyday. The power of mass media and publicity.


[我的少女时代 Our Times] 好看~ (。◕‿◕。)
Bring back so much memories...missing my school times too though it's not as dramatic as in the movie. Can't believe it has already been 5 years since i left high school. What have i done in these 5 years? Dear Time, please slow down ⊙﹏⊙

只想说其实一个人的电影感觉也不错。


毕业后 出来工作了 发现时间过得特别快。现实很残酷。 每天除了工作还是工作。虽然我不想 但我还是把全部时间都给了工作。多累多难也要面对坚强的熬下去。很想放假 很想静一静 很想一个人走走 很想找回自己。

No comments:

Post a Comment